lördag 20 november 2010

Ska jag blogga???

Nu är det ungefär ett och ett halvt år sen jag återupptäckte mitt stickintresse. Jag började sticka lite vantar till barnen och sen var jag fast! Snart kände jag sug efter mer inspiration än vad jag fick i den lilla garnaffären på vägen från jobbet och började googla runt lite. Och en helt ny värld öppnade sig för mig!!! Jag, som aldrig följt en blogg, blev helt fast! Alla dessa underbara stickbloggar! Så underbart för en nygammal stickare! Vilka tips jag fick! Och nu... Nu... Ska jag våga? Jag som stickar i min ensamhet i soffan när barnen sover och maken fixar med annat. Kan jag blogga? Kan jag våga mig på att skriva om vad jag stickar? Inte tror jag att det kan glädja någon annan, men... Kanske kan det glädja mig! Jag kan i alla fall få lite ordning på vad jag stickat, vad jag tänker sticka och vad jag drömmer om att göra! Jag tror jag gör det! Jag slänger mig ut i bloggvärlden!

Det började med vantar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar