lördag 28 maj 2011

Börja om från början....


Jag har nu börjat om på min Henley Perfected. Nu har jag äntligen kommit förbi stället där jag bestämde mig för att repa upp allting förra gången. Jag har väldigt svårt att motivera mig att sticka något jag redan stickan, men nu kommer lite spetsmönster så nu känns det kul igen! 

Annars har stickningen fått ligga lite senaste tiden. Igår jobbade jag sista dagen på mitt nuvarande (förra) jobb och jag har haft en massa att avsluta. Dessutom har vi äntligen valt färg till allrummet på övervåningen OCH hunnit måla en hel del. Så nu ska jag snart rycka bort täckpappen och beundra det som börjar likna ett riktigt rum! 

Det är inte helt lätt att se färgen på väggarna, men det är nån sorts beige. Taket är
vitmålat och under fönstren, där elementet ska sitta ska jag också mål vitt. Sen är det
"bara" lister och el kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar