torsdag 20 januari 2011

Little Child´s Socks

Nu har jag stickat färdigt Little Child's Socks ur min kära Knitting Vintage Socks. De har legat i garnkorgen med bara några få varv kvar i en månad. Vet inte varför jag inte fått tummarna loss och stickat de sista varven på tån? Men nu är det gjort. Jag har stickat med cerise Opal, gillar både garnet och färgen. Jag behöver lite färgklickar så här års. Längtar till våren!


Lite lättare tycktes dock vintermörkret i går, när jag kom hem och fick en bukett rosa tulpaner av min man! Tulpaner är väl det vårigaste som finns?



Annars är det lite trist här hemma. Sexåringen kräktes i morse igen. Hon verkar rätt pigg annars, men inte kan man skicka ett kräkande barn till skolan. Vet inte varför hon kräks så här. Hoppas få lite klarhet från vårdcentralen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar